Avatar billede elites Nybegynder
21. juni 2004 - 14:55 Der er 2 kommentarer

Sende signerede mails

Hejsa...
Kender nogen til en måde at sende signerede mail på i .Net
Komponenterne må gerne koste, men alt skal kunne håndteres på en automatisk måde,,, dvs. ikke noget med indtastning af passwords pr. mail... osv.

Mvh. henrik
Avatar billede ddobbeltv Nybegynder
25. juni 2004 - 12:53 #1
string signatur = "<br><br>Med venlig hilsen <br> Jacob Jensen";

MailMessage obj2Email          = new MailMessage();
            obj2Email.To      = "modtagers Mail";
            obj2Email.Bcc      = "bcc Mails";
            obj2Email.From    = "Navn Navnesen <something@xxx.dk>";
        obj2Email.Priority = MailPriority.High;
            obj2Email.Subject  = "Subject";
            obj2Email.Body    = " <font face='verdana, arial' size='-1'>" + besked.Text + " </font><br><br>" + signatur;
            obj2Email.Priority = MailPriority.High;
          obj2Email.BodyFormat = MailFormat.Html;

try
{
    SmtpMail.SmtpServer = "smtp.mail.dk";
    SmtpMail.Send(obj2Email);
    Response.Redirect("default.aspx?m=sendmailok");
}
catch (Exception exc)
{
    Response.Write("Mail not sent!<br> Error msg is " + exc.ToString());
}

husk at importere System.Web.Mail;

Er det noget i den stil du vil have ?? præsiser dig lige lidt bedre
Avatar billede arne_v Ekspert
25. juni 2004 - 13:01 #2
Jeg tror godt du kan antage at signeret betyder digital signatur på emailens
indhold ...