Avatar billede japp Nybegynder
19. juni 2004 - 18:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

SATA installation

Hejsa. Jeg har en computer som jeg har prøvet at installere en WD 34GB SATA Harddisk på. Når jeg booter op og prøver at installere winxp på den trykker jeg f6 for at installlere sata harddisken og indsætter den medfølgende driver diskette men får en fejl på filen oemdisk.c. Har fundet en med et ligende problem (http://forums.viaarena.com/messageview.cfm?catid=15&threadid=47918), men forstå ikke løsningen. Håber i kan hjælpe.. der er 200point på den..
Avatar billede ird Praktikant
19. juni 2004 - 18:39 #1
Avatar billede ird Praktikant
19. juni 2004 - 19:07 #2
http://www.eksperten.dk/spm/508033
husk at lukke her hvis du er færdig med dette.

Ikke smart at have to om samme emne så er det svært for folk at arbejde sammen på tværs og se hvad der er gjort og ikke....
Avatar billede japp Nybegynder
19. juni 2004 - 20:11 #3
Når folk ikke kan svare på den første.. Så må jeg jo prøve igen med en anden formulering. Der er heller ikke mange nye der ser et 3uger gammelt indlæg. Her desuden selv lige løst problemet med en ny VIA driver fra via's egen hjemmeside.. Ellers tak for hjælpen alle sammen...