Avatar billede -php- Nybegynder
15. juni 2004 - 18:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Forskellige 3D chats!

Nogle der kan give mig links til færdige 3d chatte /2d chatte eller nogle private nogle som ikke er udgivet?
Avatar billede dr0zie Nybegynder
15. juni 2004 - 19:13 #1
Avatar billede anders1213 Nybegynder
15. juni 2004 - 19:56 #2
Den er ikke helt oppe endnu og kunne godt bruge lidt flere aktive brugere. Så tjek www.limme.dk !!
Avatar billede -php- Nybegynder
16. juni 2004 - 15:43 #3
anders1231 - det er en kopiret chat, og den er du meldt for.. Du har ikke rettigheder til den og NEJ du har ikke lavet den, jeg har nemlig lavet designet til index og en masse funktioner til chatten sammen med rasmus(Udvikleren af chatten)

Dr0zie => Dem kender jeg, og 4Dchat.dk virker ikke.
Avatar billede -php- Nybegynder
19. juni 2004 - 11:15 #4
Kender dem jo
Avatar billede dr0zie Nybegynder
19. juni 2004 - 11:54 #5
anders1213 den chat du henviser til har du ikke lavet, den er lavet af en der hedder rasmus så vidt jeg nu husker, men en ting er rigtigt at den chat er godt nok spredt alle kan få fat på den. Har selv haft den men slettede den da det ikke er fedt at have en chat andre har lavet, og for det andet har man ikke ret til at bruge noget andre har lavet uden lov..