Avatar billede daniel24 Nybegynder
13. juni 2004 - 10:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Overførsel fra iPod til Harddisk via Itunes

Hej

Min kæreste og jeg har hver vores ipod mini. Nu er det sådan at jeg gerne vil overføre nogle sange fra hendes Ipod til min egen ipod. Jeg har prøvet at overføre til harddisken først uden held, hvad gør jeg? Er det overhovedet muligt. Eller bliver jeg nødt til at finde sangene på computeren og overføre det den vej rundet

tak

Daniel
Avatar billede egonspock Seniormester
13. juni 2004 - 12:17 #2
Eller den her:

http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/23244
Begge programmer jeg har linket til er freeware.
Avatar billede daniel24 Nybegynder
13. juni 2004 - 14:57 #3
tak for svarene, men jeg har PC, har du nogle programmer til PC?
Avatar billede egonspock Seniormester
13. juni 2004 - 15:08 #4
hehe, sådan går det i en Mac-kategori.
I iPodding-linket er der også et link til PC-ipod-programmer:
http://www.versiontracker.com/php/search.php?str=ipod&plt%5B%5D=windows&tfBasis=&afterYear=&afterMonth=&afterDay=&beforeYear=&beforeMonth=&beforeDay=&action=search&by=releaseDate&dir=descending&pg=1&perPage=20
Der er desværre ingen åbenlyse freewareprogrammer, men det her:
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/win/29657
ser ret interessant ud. Og til $5 går det vel også nok ;-)
Avatar billede pher Nybegynder
24. juli 2004 - 19:35 #5
Slå "Vis skjulte filer og mapper" til
Funktioner->Mappeinstillinger->Vis->Vis skjulte filer og mapper

Gå ind under "Denne Computer->Ipod (flytbar disk)->iPod_Control (skjult mappe)
Højreklik på mappen "Music (skjult mappe)" og kopier den ned til din harddisk.

Når du skal have numrene over til din ipod skal du bare søge på *.* i mappen Music og trække dem over til din ipod i itunes.

God fornøjelse
Avatar billede lrh Nybegynder
29. oktober 2004 - 14:38 #6
En anden mulighed er at investere 25 USD i programmet Anapod fra http://www.redchairsoftware.com/

Det er noget/langt bedre end iTunes og giver fx muligheden for at hive musik ud af iPod'en til harddisken. Bruger det selv til 2 mini'er og det spiller bare
Avatar billede sbk200 Nybegynder
10. november 2004 - 16:18 #7
-> Daniel24 .. Hvad endte du med at bruge ?