Avatar billede speedy_2003 Nybegynder
12. juni 2004 - 00:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp til preview vindue

Jeg er igang med at lave en personlig hjemmeside i Dreamweaver Ultra 4, jeg er igang med at vil bruge dette script som jeg også har fået her inde fra:
<SCRIPT language=javascript>
<!--
  function mouseOver() {
    var notes = document.body.all["TheAnswer"], left, top;
    if ((event.clientY + 20 + notes.offsetHeight) >  document.body.offsetHeight) {
      left = event.x + 40;
      top = document.body.offsetHeight - notes.offsetHeight + document.body.scrollTop - 10;
    } else {
      left = event.x;
      top = event.y + 20;
    }
    notes.style.posTop = top;
    notes.style.posLeft = left;
    notes.style.visibility = "visible";
  }

  function mouseOut() {
    var notes = document.body.all["TheAnswer"];
    notes.style.visibility = "hidden";
  }
//-->
</SCRIPT>

<DIV id=TheAnswer
style="BORDER-RIGHT: navy thin solid; BORDER-TOP: navy thin solid; FONT-SIZE: 12px; VISIBILITY: hidden; BORDER-LEFT: navy thin solid; WIDTH: 400px; BORDER-BOTTOM: navy thin solid; POSITION: absolute; BACKGROUND-COLOR: yellow">feltet navn i en tabel i access<BR>
<P align=center><B><FONT face=verdana size=4></FONT></B>
<P></P></DIV><BR><BR>
<TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 width=100 border=0>
  <TBODY>
  <TR>
    <TD><FONT onmouseover=mouseOver() onmouseout=mouseOut() face=verdana
      size=4 ;>feltet brugernavn i en tabel i access</FONT></TD></TR></TBODY></TABLE></BODY></HTML>

Mit spørgsmål til jer er nu, hvordan får jeg lavet det sådan i dreamweaver, at når jeg køre min mus over linket til brugeren pt22 så kommer der et billede af en person og hans navn frem og noget om personen, køre jeg så over linket neden under pt33 så kommer hans billede og brugernavn og info om ham, frem altså den skal kunne vise forskellige oplysninger afhænig af brugernavnet

Håber jeg har forklaret det godtnok.... jeg kan ikke forklare det bedre, jeg har desværrer ikke ret mange points lige nu, men det kommer jo nok...jeg skal nok give den person med det rigtige svar flere point end 15, men jeg mener nu også at dette spørgsmål er let for dem der er vandtil at arbejde med Dreamweaver og DNS connections og access
Avatar billede jpj3 Nybegynder
21. juli 2004 - 20:20 #1
Jeg tror at det, du mener er noget lignende det jeg har lavet her.
http://www.ct-lund.dk/staldhest1.asp
Avatar billede speedy_2003 Nybegynder
26. juli 2004 - 23:43 #2
lukker spørgsmålet