Avatar billede maler Nybegynder
07. juni 2004 - 21:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sorterings problemer

Jeg har oprettet en Access database og opdager efter et stykke tid, at f. eks. ø bliver sorteret under o og æ og å under a. Jeg ændrede sorteringsrækkefølgen fra generelt til norsk/dansk, men lig lidt hjælper det. Nogen bud?
07. juni 2004 - 21:39 #1
Efter at have ændret sorteringsrækkefølgen, skal databasen lige komprimeres...
Avatar billede maler Nybegynder
07. juni 2004 - 21:43 #2
Det var jo egentlig meget enkelt. Jeg takker for den hurtige hjælp. 30 point til dig.
07. juni 2004 - 21:44 #3
Enkelt ja, men man skal bare lige vide det :o)

tak for point!