Avatar billede mads375 Juniormester
04. juni 2004 - 20:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Frontpage Normal/Eksempel, nogle ting vises ikke.

Hejsa, med meget hjælp herinde fra, er jeg kommet et godt stykke med min hjemmeside nu, tak skal i have..
Nyt Spørgsmål:-)...  (det skal lige siges det er Frontpage jeg bruger)

Jeg har downloadèt en skabelon som jeg bruger. Jeg har redigeret i den o.s.v.... Nogle af de ting jeg har redigeret bliver kun vist når jeg trykker på "eksempel", når jeg bruger "normal" til at arbejde på siden, bliver de ikke vist, der er bare hvidt,- det er meget anderledes end når jeg trykker på eksempel. Kan det ikke blive rettet på en eller anden måde, så jeg kan se den side jeg sidder og arbejder på, når jeg er inde i "eksempel"..
Håber i forstår hvad jeg mener....
M.V.H
Mads
Avatar billede monie Nybegynder
06. juni 2004 - 08:43 #1
Har du prøvet med F12 Som det vil se færdig ud på nettet.
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
06. juni 2004 - 12:12 #2
Kan du ikke lige uddybe lidt mere, hvad er det du ikke kan se ?
Avatar billede mads375 Juniormester
18. juni 2004 - 20:10 #3
Jeg har lagt min skabelon ind i Frontpage og det virker og det hele...
Når jeg kigger på min skabelon i "eksempel" vises det præcist sådan som det skal være... når jeg sidder og arbejder med selve skabelonen i "normal", er der en celle som ikke vises, det er bare hvidt og i "eksempel", er det gråt og selve cellen er der+ der står noget tekst der... Det skal lige siges at selve cellen er der i "normal", men det er bare helt tomt og hvidt... kan man ikke få den vist sådan som den ser ud i "eksempel"???.
M.V.H
Mads...
Håber i forstår hvad jeg mener:-)....
Avatar billede mads375 Juniormester
29. december 2004 - 00:28 #4
lukker