Avatar billede douglas Nybegynder
02. juni 2004 - 12:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ændre i reg. db uden Windows.

Jeg står lidt med det underlige problem, som ham her (http://www.eksperten.dk/spm/495577) også har: Når jeg logger på i XP, bliver jeg logget lige så hurtigt af igen.
Lidt søgen på google, har så forklaret mig hvorfor. Det er pga. noget spyware som jeg fjernede i går, at mit problem er kommet i dag. Og det jeg skal gøre er så at ændre i en enkelt key i registreringsdatabasen. Hvordan gør jeg det uden at komme ind i XP?
Avatar billede steffansp Nybegynder
02. juni 2004 - 12:29 #1
Logge ind i fejlsikret tilstand, kan du det?
Avatar billede douglas Nybegynder
02. juni 2004 - 12:51 #2
Jeg kan ikke logge ind på nogen som helst måde, hverken i fejlsikert tilstand el. lign.
Jeg har fundet det her link, http://www.experts-exchange.com/Operating_Systems/WinXP/Q_20972739.html , det er derfor jeg ved hvad jeg skal gøre. Her i bliver der nævnt noget "ESD Commander" som en fyr har brugt til at ændre i registreringsdatabasen med. Google kan ikke hjælpe mig med hvad det er. Nogen der ved det?
Avatar billede steffansp Nybegynder
02. juni 2004 - 12:58 #3
Hvad med at prøve at spørge ham hvor ESD Commander ligger?
Avatar billede steffansp Nybegynder
02. juni 2004 - 13:03 #4
har lige spurgt
Avatar billede douglas Nybegynder
02. juni 2004 - 13:09 #5
No worries. Problemet er heldigvis løst.
Jeg fandt selv denne bootdisk, http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/bootdisk.html , hvor man fra en linux-baseret klient, kan gå ind og ændre i windows regdb.