Avatar billede tomjelen Nybegynder
02. juni 2004 - 10:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Metode kald til code behind klassen

Jeg har en variable som indeholder en int som jeg skal bruge som colspan værdi i en tabel kolonne. Men jeg kan ikke finde ud af at få den hentede rigtigt.

Jeg har følgende:

.aspx.cs:
protected string GetHeaderTitleColSpan()
{
  return Convert.ToString(mintDayCount-2);
}

.aspx
<td colspan='<% GetHeaderTitleColSpan(); %>'> .... </td>

"view source" i IE giver bare en "tom string" der hvor min værdi skulle have været. Jeg kan se med debuggeren, at metoden bliver kaldt og den returnere et korrekt resultat.

Egentligt ville jeg helst bare hente min klasse variable direkte, i stedet for via et metode kald hvis det kan lade sig gøre?
Avatar billede askhoej Praktikant
02. juni 2004 - 10:58 #1
<td colspan="<%= GetHeaderTitleColSpan() %>">
Avatar billede tomjelen Nybegynder
02. juni 2004 - 11:04 #2
takker, læg et svar for points
Avatar billede burningice Nybegynder
02. juni 2004 - 11:24 #3
<td colspan="<%= mintDayCount-2 %>">
Avatar billede askhoej Praktikant
02. juni 2004 - 11:48 #4
heps
Avatar billede tomjelen Nybegynder
02. juni 2004 - 12:17 #5
Regnede selv det ud med klasse variablen, da metode kaldet virkede. Men eftersom det var en del af spørgsmålet, så læg et svar cyberfessor så i kan dele points.
Avatar billede burningice Nybegynder
02. juni 2004 - 12:22 #6
nej tak, giv du bare pointene til askhoej... jeg kom bare lige forbi og så at dit sidste spm ikke var besvaret