Avatar billede memnon Nybegynder
30. maj 2004 - 22:40 Der er 3 kommentarer

Netværks-id

Jeg har lige et lille spørgsmål.

Har lige haft formateret min comp, installeret winxp. Netværket virket fint på computer, kunne nemt finde andre og de kunne se mig, så opdateret jeg winxp via deres hjemmeside. Og så på en eller anden måde blev netværks-id'et "deaktiveret"
Så spørgsmålet er : Hvordan at jeg kan få det "aktiveret" igen eller gøre sådan at jeg kan se andre og de kan se mig igen
Avatar billede kenp Novice
31. maj 2004 - 10:59 #1
hvad mener du med netværks id?
Avatar billede flindten Nybegynder
01. juni 2004 - 08:44 #2
venstre museknap på "denne computer" -> egenskaber -> vælg faneblad "computernavn"
så er der en lille knap der hedder NetværksID, det er dog bare en guide til at tilslutte dig netværket
Avatar billede memnon Nybegynder
02. juni 2004 - 16:05 #3
Kan godt kører guiden, men det hjælper lige fedt, så ville hører om der var nogle der havde noget der kunne hjælpe, eller det bare skal ænde i en "Format C:"