Avatar billede uzii Nybegynder
30. maj 2004 - 15:26 Der er 11 kommentarer

er der nogen der kan hjælpe mig plz

hej jeg vil bare gerne spøger om der er nogen der kan fortælle mig hvorfor mit vindu lukker af sig selv når jeg trykker på run i borland c++ 5,02 plz hjælp mig
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2004 - 15:32 #1
Prøv at sætte system("pause"); ind i bunden af din main function.
Avatar billede uzii Nybegynder
30. maj 2004 - 15:36 #2
hvad mener du med det???
Avatar billede temacs Nybegynder
30. maj 2004 - 15:41 #3
Hej uzii.
Der sker det at dit program kører og afslutter. Du kan ikke nå at se det blive udført. Det hejhej mener er, at du skal få dit program til at holde en pause, så du kan se det.
Prøv evt. at afslutte dit program med

getch();

det vil sige: Afvent en et tastetryk og afslut derefter.
Avatar billede uzii Nybegynder
30. maj 2004 - 15:47 #4
ja men jeg har prøvet at kopier og sette det i skriver ind men det virker ik vil i ik nok skrive det jeg skal kopier???
Avatar billede temacs Nybegynder
30. maj 2004 - 15:56 #5
#include <conio.h>

void main(void)
{
  .......dit.......
  .......program......

  getch();
}
Avatar billede uzii Nybegynder
30. maj 2004 - 16:00 #6
NU SIGER MIT PROGRAM (Your source file declared the current function to return some type other than void in C++ (or int in C), but the compiler encountered a return with no value. All int functions are exempt in C because in old versions of C, there was no void type to indicate functions that return nothing)
Avatar billede temacs Nybegynder
30. maj 2004 - 16:03 #7
Damn :-)
Du bliver nødt til at vise dit program her!
Avatar billede uzii Nybegynder
30. maj 2004 - 16:04 #8
DETTE ER BARE EN PRØVE PROGRAM FORDI JEG ER BYGNYDER OKAY....(#include <iostream.h>

void main (void)

{

cout << "programmering i c++ !";

}
Avatar billede uzii Nybegynder
30. maj 2004 - 16:06 #9
MEN ALTSÅ KAN DU IK FÅ DEN TIL AT BLIVE SELV OM JEG TRYKKER PÅ EN TAST???
Avatar billede nico26 Nybegynder
30. maj 2004 - 17:41 #10
#include <iostream.h>

int main() {
  char cmd[32];

  do {
    cout << "programmering i c++ !";
    cin >> cmd;
  } while (cmd[0] != 'q');
}
Avatar billede 3bm Nybegynder
01. juni 2004 - 14:18 #11
Du kan prøve at skrive cin.get() i bunden af din main function.