Avatar billede s74rfan Nybegynder
30. maj 2004 - 11:05 Der er 4 kommentarer

Kan ikke boote xp efter at have installeret Mandrake.

Hej eksperter.
Jeg har et lille problem med mit Mandrake. Når jeg starter op, og skal vælge om jeg vil boote linux eller Windows XP, men mit tastatur gider ikke virke, selvom det godt vil når mit bios logo kommer frem. Så jeg bliver nød til at starte linux, logge af og vælge at den skal boote Windows XP. Det er lidt trælst at skulle gøre det hver gang man vil bruge Windows. Og mit keybord vil heller ikke fungere når jeg er ved at boote windows (dvs. at jeg heller ikke kan boote i fejlsikret tilstand.)
Mit tastatur er et Logitech Cordles Desktop MX, håber i kan hjælpe mig.
Avatar billede peet-49 Novice
30. maj 2004 - 11:13 #1
Det må være fordi, du bruger USB keyboard, du skal enable USB keyboard i bios.
Avatar billede s74rfan Nybegynder
30. maj 2004 - 11:24 #2
Tak skal du have. det hjalp :D
Har lige oprette min bruger, så kan du lige vil fortælle mig hvordan jeg giver dig point?
Avatar billede freesoft Praktikant
30. maj 2004 - 15:28 #3
Han skal skal først lægge et svar..så kan du give ham points..
Avatar billede s74rfan Nybegynder
30. maj 2004 - 17:03 #4
Okay.. så må han da se at gøre det så han kan få sine velfortjente point.