Avatar billede agent_n00b Nybegynder
28. maj 2004 - 12:50 Der er 3 kommentarer

post data til en søge funktion

Jeg har et xml dokument og 2 xsl dokumenter og bruger asp til at vise indholdet.

jeg vil lave en simpel søgning på en tal værdig.

jeg har tænkt mig at man kunne bruge asp til at poste data'en
//filename post.asp
<body>
<form action="post1.asp" method="post">
Skriv en tal værdig: <input type="text" name="fname" size="20">
<input type="submit" value="Submit">
</form>

//filename cd.xsl
<xsl:for-each select="root/server_pool_1/cd">
          <tr>
        <td><xsl:value-of select="nr"/></td>
          </tr>
    <xsl:choose>
//det er denne linie der er interessant <% fname %>
    <xsl:when test="nr = '&lt;% $amp; fname $amp; %&gt;'">
    <!--    <xsl:when test="nr = '&lt;% Response.Write($amp; fname $amp;) %&gt;'">-->
        <td bgcolor="£ff00ff"><xsl:value-of select="navn"/></td>
    </xsl:when>

ps. min erfaring med xml, xsl er 3 dage og min erfaring med asp er en halv dag!!!!!!
Avatar billede agent_n00b Nybegynder
28. maj 2004 - 12:52 #1
pss.
den viser denne her fejl
msxml3.dll error '80004005'

Expression expected. nr = --><<--% $amp; fname $amp; %>

/cd/post1.asp, line 13
Avatar billede atoft Nybegynder
28. maj 2004 - 13:05 #2
jo men dit xsl er jo ikke en del af den side du poster til, så hvordan skal den kunne oversættet din response.Write.
Avatar billede agent_n00b Nybegynder
28. maj 2004 - 13:23 #3
Jeg har fået den til ikke at vise den fejl meddelse, så nu går den bare vidre, til <xsl:otherwise> og udskriver det....

Kan man da ikke poste data fra asp til et xsl dokument....???