Avatar billede jeanpoul Nybegynder
24. maj 2004 - 14:05 Der er 8 kommentarer

Restore Backup fil win98

Jeg har en win 98 backup fil, som jeg MEGET gerne ville åbne, så jeg kan få hentet mit nødvendige data igen, jeg har filen på en ekstern USB2 harddisk, jeg bruger winXP atm.

findes der nogle programmer til at gennem se filen med?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
24. maj 2004 - 16:33 #1
Jeg fandt noget info på nettet som påstår at dette program skulle kunne læse dine win98 backupfiler:
http://www.stompinc.com/trial/index.phtml?stp
Avatar billede fromsej Praktikant
24. maj 2004 - 16:42 #2
Kom lige med filens efternavn (det efter punktum), det findes nemt når vi har det, jeg kan ikke huske det nemlig.*S*
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
24. maj 2004 - 16:56 #3
Avatar billede fromsej Praktikant
24. maj 2004 - 17:42 #4
Tonnybrandt>>Tak.*S*
Her er hvad jeg lige fandt:
Obtain the W9x MSBACKUP program and run it in compatibility mode on the WinXP computer. If you do not have the program you can download a copy from MIcrosoft...
ftp://ftp.microsoft.com/softlib/mslfiles/msback.exe (558K)
...where the MSBACK.EXE file is a self-extracting file containing the MSBACKUP.EXE program and supporting files. Place this file on a floppy disk, open a DOS window, and execute the file. The MSBACKUP.EXE program and supporting files will be extracted to the same floppy. You must then run the install program. Create a temporary directory on the hard drive and then command A>INSTALL C:\TEMP (or whatever directory name you made on the hard drive). MSBACKUP will then run and attempt to set itself up. It during this process that people tend to find WinXP not allowing the program to proceed. Try it and see. No guarantees.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
24. maj 2004 - 18:37 #5
Fromsej >> Respekt !! *s*
Avatar billede jeanpoul Nybegynder
24. maj 2004 - 19:21 #6
alt for vildt... tjekker om det virker og deler lidt point ud... 1000 tak for det :)
god dag :)
Avatar billede jeanpoul Nybegynder
24. maj 2004 - 19:26 #7
btw. den fylder 1.4 gig.. og den hedder bare "backup" ingen file extension
tjekker lige
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
29. juni 2004 - 13:45 #8
Fik du løst problemet ?