Avatar billede ulfhedne Nybegynder
20. maj 2004 - 15:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

T630 og Bluetooth - får ikke tildelt IP

Jeg forsøger at komme på nettet med en Ericsson T630 og Bluetooth. Jeg når så langt at computeren bliver registreret på netværket, men får så efterfølgende denne fejl:

TCP/IP CP rapporterede fejl 738: Severen tildelte ikke nogen adresse.

Jeg har tjekket at DHCP er aktiveret, så hvad kan det være?
Avatar billede ulfhedne Nybegynder
29. maj 2004 - 19:18 #1
Det var forkert telefonnr.
Avatar billede lnfrandsen Nybegynder
12. april 2005 - 01:04 #2
Forkert telefonnummer? Kører du ikke via GPRS?

Jeg akn nix nada få min T630 op at køre hos Sonofon. Sonofon yder ikke support på mac, henviser til Apple som henviser til SonyEricsson som henviser tilbage til sonofon.