Avatar billede pedroz Nybegynder
14. februar 2001 - 13:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

CDROM

Jeg har 2 CDROM\'er fra 1995.Rolling Stones,Voodoo Lounge,og Bob Dylan,Highway 61 interactive.
De virker ikke i mit CDROM/DVD-drev.
Rolling Stones CDROM\'en nægtes install pga for få RAM.Kræver 8MB og jeg har 128MB!
Dylan går bare ud med fejlmeddelelse.
Kan man få de gamle CDROM\'er til at virke med WIN 98 SE?

Venlig Hilsen

Pedroz
Avatar billede redbastard Nybegynder
14. februar 2001 - 13:17 #1
prøv at åbne dem i DOS
Avatar billede pedroz Nybegynder
14. februar 2001 - 17:57 #2
jeg har prøvet med begge.Dylan-CD\'en siger først succesinstall så,når jeg starter prg:alvorlig fejl OE ved 24X:BFF9DFFF og så går den helt i sort med en grøn kant foroven.Må genstartes med ctrl-alt-del.
Stones-CD\'en når til install så siger den igen at der er for lidt RAM og at den kræver mindst 8 RAM.
De duede på den gamle med 32 RAM???
Avatar billede redbastard Nybegynder
15. februar 2001 - 08:58 #3
hvorfor accepterer du mit svar så?
Avatar billede pedroz Nybegynder
15. februar 2001 - 23:12 #4
jeg troede at eksperterne var interesserede i om svarene havde effekt