Avatar billede max-w Nybegynder
16. maj 2004 - 12:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Button OnClick med parameter

Jeg kan sende en parameter som scripts ved en button som følge:
<input type="button" value="NextPage" OnClick="document.location.href='NextPage.aspx?ElementID=<%=etID%>';>
men kan ikke sende to eller flere params. er dette forkerete måde at gøre det?:
<input type="button" value="NextPage" OnClick="document.location.href='NextPage.aspx?PElementID=<%=eID%>&elementName=<%eName%>';>
Avatar billede max-w Nybegynder
16. maj 2004 - 12:55 #1
Der var en indtstningsfejl ved den sidste del: PElementID. det er ElementID
Avatar billede jaffafo Nybegynder
16. maj 2004 - 14:00 #2
hvorfor bruger du ikke bare en <asp:button>

og smider en event på den?

og i den evenet har du så en response.redirect("stien")
Avatar billede max-w Nybegynder
17. maj 2004 - 09:53 #3
Min netforbindelse var nede, nu er jeg på igen.
jaffafo, det bliver det samme problem, også ved at bruge asp:button. jeg kan sende en param:
Response.Redirect("Nextpage.aspx?ElementID=" + eID);
men hvordan tilføjer jeg næste param.
Avatar billede max-w Nybegynder
17. maj 2004 - 12:20 #4
det virker nu, her fåe du 30 points