Avatar billede cmol Nybegynder
10. maj 2004 - 21:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Jeg har problemer med at hænte noget info fra en MySQL database

Hej

Jeg er igang med at lave en kode/cheat's database, men hver gang jeg fek.s. skriver: "codelist.php?abc=T" så kommer den med føljende fejl:
"Unknown column 'T' in 'where clause'".

Selve koden ser sådan her ud:

$query = mysql_query("SELECT *,DATE_FORMAT(date,'%e/%c-%y %T') AS date FROM codebase WHERE abc=".$_GET['abc']."") or die(mysql_error());
while ($row = mysql_fetch_assoc($query)) {
    if ($i++ != 0) echo '<div class="hr"></div>';
    echo '<tr>';
    echo '<td><a href="code.display.php?id='.$row['id'].'">'.$row['gamename'].'</td>';
    echo '<td>'.$row['date'].'</td>';
    echo '</tr>';

Kan i hjælpe mig???

Hygge

Claus
Avatar billede s_friis Nybegynder
10. maj 2004 - 22:01 #1
måske:

codelist.php?abc='T'
Avatar billede cmol Nybegynder
10. maj 2004 - 22:06 #2
Ahhh

Total Takker!!!
Det virkede!!!

Hygge

Claus
Avatar billede s_friis Nybegynder
10. maj 2004 - 22:09 #3
svar :-)

hilsen sf
Avatar billede taskmgr Nybegynder
10. maj 2004 - 22:26 #4
Det her er nok at foretrække i stedet:
$query = mysql_query("SELECT *,DATE_FORMAT(date,'%e/%c-%y %T') AS date FROM codebase WHERE abc='".$_GET['abc']."'") or die(mysql_error());