Avatar billede lorgani Nybegynder
13. februar 2001 - 14:26 Der er 1 kommentar

sql Servlet HTTP/

Jeg har et TABEL der hedder: ---Fagbeskrivelser---. Og dette tabel har følgende attributter (kolonner) : FULD_TITEL, MÅLSÆTNING, HOVEDINDHOLD,
HOVEDINDHOLD, UNDERVISNINGSFORM, FORUDSÆTNINGER, PRØVEFORM, UNDERVIS_MATERIALER, PROGRAMMER, FAGKOORDINATOR.
Attributternes type er VARCHAR2.

Jeg vil gerne lave et dynamiske SERVLET der skal gøre det muligt for at kunne fylde tabellen med data. Jeg bruger JDeveloper for at lave dette Servlet og der ikke nogle problemmer med kontakt med selv databasen som dette tabel er en del af.

Problemmet er at når Servletten er belevet aktiveret på Browseren jeg kan ikke lave den rigtige formular som man kan indtaste i sine data. Jeg vil helst at kunne fylde alle attributter og opdatere tabellen på EN Gange
Avatar billede disky Nybegynder
13. februar 2001 - 14:28 #1
at bruge en servlet til det er lidt \'dumt.

men pyt.

få din servlet til at spytte HTML kode ud for en form, og action på submit knappen er så at loade servlet igen. Denne gang checker servlet på om siden er postet hvis den er det gemmer den data.

p.s.

Den pæne måde ville være at bruge JSP og en bean