Avatar billede Rasmus Lund Nybegynder
23. april 2004 - 09:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

wireless styrke

Hej,

Jeg står og skal købe en trådløs router. Jeg bpr i et beton byggeri, så den tidligere jeg havde havde svært ved at sende til hele lejligheden. Jeg lånte så en anden model, som kunne væsentlig bedre end min egen. Nu har jeg så solgt min egen og skal have en ny.
Så ville jeg høre om er router der sender på: IEEE 802.11b og  IEEE 802.11g, er den kraftigere på 11MBit end en router der kun sender på IEEE 802.11b.??

Jeg håber der er en der kan hjælpe.
Avatar billede jesingemann Nybegynder
24. april 2004 - 14:41 #1
Efter min erfaring er der ingen forskel på styrken på "b" eller "g" men i stedet stor forskel på hvilken model du bruger. Mit bedste bud er Linksys, jeg har specielt gode erfaringer med Linksys GRC54G
Avatar billede Rasmus Lund Nybegynder
25. april 2004 - 10:12 #2
Rak for budet. Har du et link til sted hvor der står mere om Linksys GRC54G jeg har ikke kunne finde noget på den. Jeg har overvejet følgende to: Linksys WRT54G og Linksys BEFW11S4.
Avatar billede Rasmus Lund Nybegynder
21. februar 2007 - 17:17 #3
fandt selv en løsning