Avatar billede ibm Nybegynder
30. september 1999 - 08:30 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Microsoft Outlook

Jeg ønsker at eksportere adressekartotek fra Microsoft outlook til Outlook Express. Når jeg forsøger dette, får jeg ikke alle oplysninger med.
Avatar billede fatboy Nybegynder
30. september 1999 - 08:51 #1
Prøv i stedet at IMPORTERE fra Outlook Express.
Avatar billede ibm Nybegynder
30. september 1999 - 09:52 #2
Hej fatboy

Tak for det hurtige svar, men jeg har prøvet at importere fra Express. Det giver heller ikke nogen mening. Når jeg efter importen gennemlæser adressekartoteket, står der f.eks. 9822 Brøndby. Det kan jo ikke bruge til så meget. Jeg har prøvet at definere søgekriterie med navn. Uden positivt resultat.
Avatar billede Slettet bruger
30. september 1999 - 14:34 #3
Hvis du har ver. 5 af expressen, mener jeg at du kan gemme hele adressekartoteket i et eller andet format, og derefter henet det ind i det andet. Hvis dette ikke kan lade sig gøre, så tror jeg desværre at det er en af de ting der ikke kan lade sig gøre, pga bagud kompatibilitet.
Sorry... :-(
Avatar billede fatboy Nybegynder
30. september 1999 - 18:32 #4
Det skal kunne lade sig gøre på den ene eller anden måde.

Du kan maile til Microsofts support og spørg, men fortæl dem alle detaljer, som f.eks. version af gammelt og nyt program - Er det den samme maskine? Og hvad har du prøvet osv.