Avatar billede toho Nybegynder
22. april 2004 - 10:07 Der er 9 kommentarer

For høj afspilningshastighed ved brug af mediaplayer?

Efter nyligt, at have genindstalleret Windows Millinium, har jeg fået problemer med afspilnig af musik og film i mediaplayer. Uanset om jeg afspiller direkte fra pc´en eller fra internettet,kører både musik og film for hurtigt. Der er ingen problemer når diskdrevene bruges til installation af programmer,HJÆLP!!!      Venligst Toho
Avatar billede magictouch Nybegynder
22. april 2004 - 14:02 #1
Det kan du rette nede i bunden,  højreklik dernede;)
Avatar billede toho Nybegynder
22. april 2004 - 16:38 #2
Bunden af hvad??
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
22. april 2004 - 16:58 #3
Har du prøvet at geninstallerer din mediaplayer?
Avatar billede magictouch Nybegynder
22. april 2004 - 17:43 #4
I bunden af mediaplayer, der hvor der står grafisk osv er der de to trekanter til venstre du kan tilpasse:http://home9.inet.tele.dk/le01/dump.htm
Avatar billede toho Nybegynder
23. april 2004 - 11:49 #5
Jeg har prøvet, at genindstallere Mediaplayer, uden det gjorde nogen forskel.  Man skal jo lære hele tiden; jeg kendte ikke de omtalte tilpasningsmuligheder, men desværre ser det ikke ud til, at afspilningshastigheden kan tilpasses, når Mediaplayer 9 skal køre under Millinium. Jeg har fundet muligheden på en anden maskine der kører XP. Toho
Avatar billede magictouch Nybegynder
23. april 2004 - 12:07 #6
Et forsøg værd? du skal nok bruge en tidligere ver. af mediaplayer til ME;)
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/software/playerV7.aspx
Avatar billede toho Nybegynder
24. april 2004 - 17:46 #7
Jeg kunne ikke fjerne MediaPlayer 9 og valgte derfor istedet, at indstallere et andet lydkort, det klarede problemet, så alt nu kører som forventet. Stor tak til dem så deltog og 60 point til maqictouch for tålmodig vedholdenhed. Toho
Avatar billede toho Nybegynder
24. april 2004 - 17:52 #8
Jeg kunne ikke fjerne MediaPlayer 9 og valgte istedet, at indstallere et nyt lydkort da jeg ikke kunne finde opdateringer til det allerede indstallerede, nu kører alt som forventet så hermed en stor tak til alle der deltog og 60 point til maqictouch for tålmodig vedholdenhed. toho
Avatar billede magictouch Nybegynder
24. april 2004 - 18:05 #9
Takker, og go´weekend;)