Avatar billede mik1960 Nybegynder
21. april 2004 - 19:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

MSN messenger på ipaq 4150

hvorfor kan jeg ikke få min messenger til at virke på min pda
når det er instaleret eller er det ikke det rigtige der er med fra ny der står godtnok msn service er der nogle der kender noget til det
Avatar billede masteryeti Nybegynder
21. april 2004 - 20:03 #1
Jeg mener der er kommet en opdatering til MSN for pocketPC ... se evt om du kan finde noget du mangler at installere til din IPAQ's MSN installation her
http://www.microsoft.com/windowsmobile/resources/msnmessenger/default.mspx
Avatar billede mik1960 Nybegynder
21. april 2004 - 22:07 #2
har kikket på det men kan det passe at man skal have abonoment på msn får at bruge det når man bruger den over pda
Avatar billede masteryeti Nybegynder
21. april 2004 - 22:30 #3
umiddelbart kan jeg da ikke se, at man skal betale for opdateringen .. om man skal betale for brugen ved jeg dog ikke. Ved at følge linket på den side jeg henviste til før, kom jeg herhen :
http://www.microsoft.com/windowsmobile/resources/msnmessenger/pocketpc.mspx
Derfra kan du alt efter om du har pocketPC version 2002 eller 2003 finde en engelsk download der passer.
Fx for 2003 vers kommer man videre til
http://www.microsoft.com/windowsmobile/resources/msnmessenger/ppc-eula03eng.mspx
Hvor man skal acceptere at bla-bla-bla
Hvis man accepterer den aftale kan man hente en setup fil, og der er en vejledning til installation (hav din Ipaq i cradlen, der er forbundet til PC'en og have activesync startet) ...
Se om det hjælper ... som sagt har jeg ikke selv en PDA, så jeg ved ikke hvad der derefter kan koste penge .. men opdateringen kan man i hvert fald hente gratis.