Avatar billede c0ld1mp Nybegynder
21. april 2004 - 19:51 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Idéer til en aflevering

mangler 2 teknologi historie afleveringer:
den første: Rapport – Den industrielle revolution (1750-1850)
den anden: Rapport – Industrisamfundet (1850-1945)
kan svare mig hurtigt er der 200 point
Avatar billede c0ld1mp Nybegynder
21. april 2004 - 19:54 #1
måske skulle jeg lige uddybe det lidt mere
det skal være om ting der er opfundet eller vidre udvikling
ja der er sket meget men vil have et emne med rigelig info på nettet om
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2004 - 19:57 #2
den industrielle revolution: dampmaskinen
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2004 - 19:59 #3
sidder faktisk og er ved at skrive konklusion på min historieopgave om den industrielle revolution.. stenern :|...
Avatar billede c0ld1mp Nybegynder
21. april 2004 - 20:19 #4
oki der er flere point hvis du sender din opgave
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2004 - 20:21 #5
jeg behøver ikke flere point... men jeg skal lige lave den færdig.. så kan du få den.. ved ikke hvor god den er, men jeg regner da med at få den godkendt :D...
Avatar billede c0ld1mp Nybegynder
21. april 2004 - 20:23 #6
Total NICE
send det til henrik2001@msn.com eller over msn messenger og lig et svar så for du pointe
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2004 - 20:23 #7
men jeg har ikke skrevet en teknisk rapport, men en historisk rapport, men du kan jo få den alligevel.. der, der står om dampmaskinen, er hvad der gjorde, at den blev opfundet.. men det kan du jo selv se senere...
Avatar billede c0ld1mp Nybegynder
21. april 2004 - 20:25 #8
det går nok så længe det er en aflevering kommer allivel ikke op i faget skal bare have en års karakter
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2004 - 20:46 #9
jeg har tilføjet dig til min messengerprofil.. kilderne fylder rimelig meget, så jeg kunne ikke sende det via email..