Avatar billede disher Nybegynder
20. april 2004 - 11:43 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Fri HD plads forsvundet

Min ledige plads på E: var i går på 6GB, men nu er den på 1,35GB. Det skete efter at jeg installerede et spil og slettede det igen... det er sket før da en installation af et spil crashede og ikke frigav pladsen som den havde taget, men da behøvede jeg blot at trykke på reset knappen på kabinettet så windows kørte scandisk under opstarten, men det virker heller ikke længere.. help
(Windows XP ligger på c:)
Avatar billede bartfreak Nybegynder
20. april 2004 - 12:08 #1
slet temp mappen..?
prøv diskoprydning.
hent dette program >>http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=treesize&tg=dl-2001&search=+Go%2521+

det viser dig hvad der fylder hvor..O)
Avatar billede peet-49 Novice
20. april 2004 - 12:30 #2
Hvis du ikke har andet på disken, så formater igen, så har du den fulde størrelse.
Avatar billede disher Nybegynder
20. april 2004 - 13:00 #3
Ingen temp mappe
Har prøvet diskoprydning
Programmet hjalp ikke selvom det kan være handy
Der er massere på disken og der er ikke plads på det andet drev til at overføre dem til
Avatar billede peet-49 Novice
20. april 2004 - 13:02 #4
Prøv en systemgendannelse, det kan da ikke skade.
Avatar billede flintstone Novice
20. april 2004 - 18:49 #5
Hvis du har foldere som hedder System Volume Information, så er det sikkert årsagen.
Slå systemgendannelse fra og mapperne forsvinder og pladsen kommer tilbage.
Avatar billede disher Nybegynder
20. april 2004 - 19:18 #6
Hjalp ikke, giver vel heller ikke mening at system restore skulle optage den plads man frigiver. Er der ikke et tool af en art som kan reparere en HD el.!? Btw nu har jeg kun 359mb ledig plads efter at jeg flyttede en ISO fil til E: og slettede den igen.. sort!
Avatar billede bartfreak Nybegynder
20. april 2004 - 20:13 #7
er drevet ellers tom, så prøv at formatere..prøv killdisk !

ellers prøv at tage den fra, hvis det er en seconder hd, og genstart uden, derefter sæt den til igen..O)

husk at "finde den" i bios.

ellers findes tool´s...se på producentes side, der finder du sikkert noget..
Avatar billede disher Nybegynder
20. april 2004 - 20:34 #8
C: og E: er samme HD og der er mange GB på disken...
Avatar billede disher Nybegynder
27. april 2004 - 13:27 #9
Nåh, nu har windows frigivet pladsen igen!