Avatar billede theranger Nybegynder
13. april 2004 - 22:56 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Den angivne fil blev ikke fundet

Jeg har opgradet til XP og får nu følgende fejl i Outlook 2000, hvis jeg vil åbne en vedhæftet fil ved at dobbeltklikke direkte på den: "Den angivne fil blev ikke fundet.". Jeg kan dog godt vælge gem som, gemme den på min computer og derefter se filen.

Er der nogen der ved, hvad der er galt? Har uden held søgt i gamle spørgsmål.
Avatar billede grafix Nybegynder
14. april 2004 - 08:44 #1
Det kan være en sikkerheds-setting. Som sikrer at du ikke KAN åbne filen direkte. Prøv at se i Settings. Jeg havde samme problem med Outlook Express
Avatar billede hcma Novice
14. april 2004 - 10:30 #2
er det alle filtyper, eller nogle bestemte ??
Avatar billede grafix Nybegynder
14. april 2004 - 10:45 #3
I express er det under Funktioner - Indstillinger - Sikkerhed - "flueben væk fra" Tillad ikke, at vedhæftede filer, der muligvis kan indeholde virus, gemmes eller åbnes.
Avatar billede theranger Nybegynder
14. april 2004 - 12:19 #4
Tak til grafix - det hjalp vist lidt. Nu kan jeg åbne word og excel-filer, men fortsat ikke pdf-filer, hvilket er det vigtigste.
Avatar billede jpvj Nybegynder
14. april 2004 - 12:25 #5
Hvis ikke du allerede har installeret SP3, så gør det.
Avatar billede hcma Novice
14. april 2004 - 12:25 #6
Firewall?? er den sat til sikkerhed: lav/mellem/høj ?
Ellers har riversen lavet en vejledning i blokerede filer her:
http://www.riversen.dk/?id=tips#outlook
Avatar billede hcma Novice
14. april 2004 - 12:26 #7
da det er Outlook2000 du benytter skal du lave en lille ændring:
2. Find nøglen: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\9.0\Outlook\Security
Avatar billede theranger Nybegynder
15. april 2004 - 00:10 #8
Der er vist point til catbody - det var en fin hjælp. Kan dog stadig ikke åbne pdf-filer. Dobler gerne pointtallet op, hvis der er hjælp at hente. Har forsøgt at sætte kode ind via regedit.
Avatar billede hcma Novice
15. april 2004 - 11:47 #9
jeg lægger lige et svar her.
Ang. pdf:  har du prøvet at downloade nyeste version af Acrobat Reader ??
Avatar billede theranger Nybegynder
15. april 2004 - 11:49 #10
Har den nyeste version. Hvorfor kan jeg ikke give point?
Avatar billede hcma Novice
15. april 2004 - 11:50 #11
svar
Avatar billede hcma Novice
15. april 2004 - 11:51 #12
fordi jeg glemte at lægge et svar