Avatar billede template Nybegynder
12. april 2004 - 20:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mine billeder bliver mørke ved print?

Jeg har en HP officejet 6110 all-in-one.

problemet er at når jeg skal printe et billede ud, så bliver billedet lidt for mørkt, i forhold til hvordan de er på selve pc´en.

Kan man justere det et eller andet sted?
Avatar billede bredker Nybegynder
12. april 2004 - 20:58 #1
bruger du photoblæk
Avatar billede summer Mester
12. april 2004 - 21:07 #2
Man kan ud over photo udskrift (best) som bredker spørger til, gå ind under Egenskaber - højreklik på printerikonet - og ændre på indstillingerne. Hvis din farveprofil samme sted er angivet til sRGB profile burde det ikke være nødvendigt at foretage sig yderligere.
Avatar billede smikkel Nybegynder
13. april 2004 - 07:26 #3
Du må ikke sammenline med det du ser på din skærm og det du får ud på din printer. Du må også kunne gå i din driver og give lidt mere lys eller kontrast
Avatar billede template Nybegynder
14. april 2004 - 00:49 #4
Ok, jeg har ikke glemt jer, der går bare llige et par dage inden jeg kan komme til at prøve nogle at alle de teknikker i har givet mig.
Men læg endellig et svar allerede nu.
Avatar billede template Nybegynder
24. april 2004 - 00:35 #5
Det ser ikke ud til at jeg får afprøvet det inden for de næste par uger.
Læg et svar og lad os lukke, så kigger jeg på det senere. Er siker på det er en af de rigtige løsninger mellem.
Avatar billede template Nybegynder
25. maj 2004 - 23:33 #6
..