Avatar billede x3me-brain Nybegynder
06. april 2004 - 21:03 Der er 1 løsning

Windows driver til Linux filsystemer.

Jeg leder efter en windows driver til et eller flere "Linux journaling filsystemer" (ext3, reiser, xfs osv.). Indtil videre har jeg fundet ext2fsd, men den kan ikke rigtigt bruges, da den kun kan mounte ext3 read only i sit nuværende stadie. Hvad er der ellers derude?
Avatar billede x3me-brain Nybegynder
29. april 2004 - 10:08 #1
Det ser ikke rigtigt ud til at der er nogen der kender noget. Inde på usenet har jeg fundet en der hedder noget med paradox eller noget. Kan ikke lige huske det, da performance ikke er i orden. Indtil videre vil jeg forsøge at lave nogle test med ext2, for at se om det faktisk er nødvendigt med journaling. ext2fsd ser nemlig ud til at give den nødvendige ydelse.
Men jeg må hellere lukke her.