Avatar billede mithrill Nybegynder
07. februar 2001 - 00:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Jmail Pop3 4.0

Sletning af enkelte mails.

Jeg vil gerne kunne slette Én fil med Jmail Pop3 4.0 Men når jeg bruger den kode der vises på producentens hjemmeside kommer denne fejl.

Fejltype:
Der opstod en Microsoft VBScript-kørselsfejl (0x800A01B6)
Objektet understøtter ikke denne egenskab eller metode: \'DeleteSingleMessage\'

Lidt af koden er vist neden for...

          -->

If Request.Querystring(\"bb\") <> \"\" THEN
    bb = Request.Querystring(\"bb\")
END IF
bb = bb + 1

If Request(\"username\") <> \"\" THEN
session(\"username\") = Request(\"username\")
session(\"password\") = Request(\"password\")
session(\"domain\") = Request(\"domain\")
END IF

Set pop3 = Server.CreateObject( \"JMail.POP3\" )

pop3.Connect session(\"username\"), session(\"password\"), session(\"domain\")

if pop3.count > 0 then
aa = pop3.count
Set msg = pop3.Messages.item(bb)

If Request.Querystring(\"action\") = \"delete\" THEN
msg.DeleteSingleMessage bb
Set msg = pop3.Messages.item(bb + 1)
END IF

        <--
Avatar billede hansen Nybegynder
07. februar 2001 - 08:18 #1
lytter lige med
Avatar billede mithrill Nybegynder
07. februar 2001 - 09:45 #2
Det skal lige siges at Jmail i den rigtige version er installeret på serveren, og jeg kan få alt andet til at virke
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
07. februar 2001 - 20:10 #3
hansen -> Du behøver ikke skrive, noget nå du vil lyttet med du trykker bare på udfør... Kig neden under der hvor du skriver noget

Send en E-mail til mig, når der er nyt i dette spørgsmål
Nå der er V, i denne modtager du en mails...
Avatar billede mithrill Nybegynder
07. februar 2001 - 22:34 #4
Kom nu 815 point,, Nu må en eller anden da være intereseret eller er de her point bare totalt til grin,.,
Avatar billede mithrill Nybegynder
08. februar 2001 - 10:02 #5
Kom nu 820 point en eller anden
Avatar billede mithrill Nybegynder
08. februar 2001 - 17:31 #6
Det her er fedt nok. Jeg har selv fundet ud af hvordan det skal gøres, men ikke nok med det.

Jeg har også fundet ud af at dette point system ikke er en skid værd. Der er garanteret rigtigt mange der kender til Jmail, der kunne have svaret meget nemt på det her, og da 30 point er standard for spørgsmål, burde folk være meget villige til at svare for over 800 point.

Fejlen jeg lavede var at jeg forsøgte at slette msg.xxxx og ikke pop3.xxx

det er jo også dumt...
Avatar billede bms Nybegynder
20. april 2001 - 14:28 #7
Hey mithrill - jeg sidder og roder med det samme som dig - er det sådan at du vil lade mig se din kode. Vil nemlig gerne lave samme - men aner ikke hvordan opsætning/syntax her?!