Avatar billede beta Nybegynder
29. marts 2004 - 17:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Emails kom ikke frem efter scanning med Norton Antivirus

Jeg har det problem, at når Norton Antivirus scanner min indkomne mails, så kommer alle mail ikke frem. F.eks. modtog jeg 11 mail, men kun 3 kom frem til min indbakke. Ingen af disse mail indeholdt spam/virus, da jeg tidligere på dagen har tjekket mails via. webmailen.

Spørgmålet er, er disse "forsvundne" mail på min PC, eller er de bare helt væk ?
Avatar billede rumko Nybegynder
01. april 2004 - 13:47 #1
hvilken udgave af Norton har du ?
Avatar billede beta Nybegynder
03. april 2004 - 00:25 #2
Det er 2002
Avatar billede beta Nybegynder
07. juli 2004 - 21:09 #3
Lukker, fejlen blev ikke fundet.