Avatar billede kamazo Nybegynder
25. marts 2004 - 13:39 Der er 2 kommentarer

Forskellen på Acces point

Hej Eksperter.
Kan godt ske det her er et dumt spørgsmål, men hvad er forskellen på Acces point og en Wireless Broadcast Router?!
Avatar billede kamazo Nybegynder
25. marts 2004 - 13:44 #1
Skal lige siges, jeg slet ikke har kendskab til trådløst netværk overhovedet!
Avatar billede kenp Novice
25. marts 2004 - 14:55 #2
forskellen er at en router så kan du sætte både klienter (computere) på både trådløse og via kabel (op til 253) hvis det er et accesspoint så er det kun til trådløse klienter!

hvis du ikke har en router i forvejen kan det betale sig at købe en wireless router.