Avatar billede aamodtod Nybegynder
15. marts 2004 - 21:24 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Bøker om asp.net

Hei!
Jeg har programert i asp i et par år nå.
Kunne nå tenke meg og begynne og lære med asp.net. Er det noen som har noen veldig gode bøker og anbefale...?

Var veldig usikker på om jeg skulle gi point på dette spørsmålet.
Det kommer sikker an mange forslag, så da er det ikke lett for meg og gi ut point...

Hvis du vil gi meg dette tipset "gratis", så legg inn en anbefaling på en bok jeg burde lese / bruke på og lære meg asp.net

Hilsen

aamodtod
Avatar billede repsak Nybegynder
16. marts 2004 - 09:42 #1
Du bør nok give points, da ekspertens koncept bygger meget på det :-)
Når du siger bøber mener du så også online materiale?
Avatar billede repsak Nybegynder
16. marts 2004 - 09:42 #2
bøber = bøger ;-)
Avatar billede jettes Nybegynder
16. marts 2004 - 10:02 #3
Start med "Beginning ASP.NET" fra Wrox. Derefter "Programming ASP.NET with Visual Basic.NET Step by Step" fra Microsoft

Som opslagsværk er "ASP.NET in a nutshell" fra O'Reilly genial!
Avatar billede repsak Nybegynder
16. marts 2004 - 10:13 #4
hvis jeg var dig ville jeg bare lægge ud med f.eks. www.asp.net
Avatar billede aamodtod Nybegynder
16. marts 2004 - 10:34 #5
Takk, for svar begge to!
Da skal jeg begynne og lære meg ASP.NET :-) Det skal bli fun

Hilsen

aamodtod
Avatar billede repsak Nybegynder
16. marts 2004 - 12:46 #6
oki så vil jeg lægge et svar så du kan lukke spørgsmålet :-)
Avatar billede repsak Nybegynder
16. marts 2004 - 12:47 #7
hov - her ;-)
Avatar billede aamodtod Nybegynder
16. marts 2004 - 12:50 #8
Sånn - Takker igjen for svar :-)
Avatar billede repsak Nybegynder
16. marts 2004 - 13:02 #9
yeahhhhh 0 points - nu rykker det ;-)
Avatar billede jettes Nybegynder
16. marts 2004 - 13:13 #10
Vi skal vel egl. dele..... ;o)
Avatar billede repsak Nybegynder
16. marts 2004 - 13:16 #11
hehehe ok så siger vi at jeg opretter et spørgsmål med 0/2 points :-D
Avatar billede jettes Nybegynder
16. marts 2004 - 13:23 #12
Nu er jeg heldigvis HAMRENDE ligeglad med points, jeg er bare glad for at kunne hjælpe (pudse glorie)...