Avatar billede mr.galaxy Nybegynder
11. marts 2004 - 19:03 Der er 7 kommentarer

Kan nogen hjælpe?

Jeg prøver igen.
Hver gang jeg prøver at starte EVE, (som er et spil), får jeg denne fejlmeddelelse:

Microsoft Visual C++ Runtime Library
Runtime Error!

Program: D:\EVE\EVE.exe

This application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way.

Jeg er kommet så langt at jeg ved at det har noget med programmeringen i spillet at gøre. At der er et eller andet der spærrer for programmet, så det ikke kan køre.

Min maskine opfylder alle minimumskrav for at køre spillet. Jeg har opdateret samtlige drivere, tjekket for virus, geninstalleret spillet, o.s.v, men intet virker.
Jeg får hele tiden den samme fejlmelding.
Jeg er ikke den eneste der får denne fejlmelding.
I et forum tilknyttet spillet er de omkring 15-20 personer der har samme problem, men der er ingen der ved hvad der er galt, eller hvad man kan gøre for at løse problemet.

Hvad er der galt??
Avatar billede jps6kb Novice
11. marts 2004 - 19:05 #1
Lugter af et plug-in problem... prøv at geninstallere spillet + alle de små ting ... det er de små ting ;)
DirectX osv...
Avatar billede mr.galaxy Nybegynder
11. marts 2004 - 19:08 #2
Jeg har geninstalleret de første 20 gange med samme resultat. DirectX har jeg lige installeret for 20 min. siden, men det er stadig det samme.
Avatar billede kabbak Professor
11. marts 2004 - 19:12 #3
det eneste jeg kan finde om eva.exe er dette, og det er ikke et spil.

http://www.goosee.com/

Embedded Vector Editor
Avatar billede mr.galaxy Nybegynder
11. marts 2004 - 19:19 #4
E V E og ikke evA....... (doh!)
Avatar billede kabbak Professor
11. marts 2004 - 19:20 #5
det er en skrivefejl, Det var EVE,EXE
Avatar billede mr.galaxy Nybegynder
11. marts 2004 - 19:31 #6
Prøv eve-online.com
Jeg ved godt hvad det er for et spil, og jeg er godt klar over at der er et forum på deres hjemmeside, men det hjælper ikke ret meget når jeg ikke kan få løst problemet med hvad der er for et program der blokerer for spillet.
Avatar billede henninga Novice
11. marts 2004 - 23:49 #7
Prøv at kigge her:
http://support.microsoft.com/?id=kb;;Q307817

Eller prøv google.dk med søgeordene: Microsoft Visual C++ Runtime Library