Avatar billede roadrunr Nybegynder
10. marts 2004 - 16:13 Der er 3 kommentarer

Lave COM object i C#

Jeg har nu i lang tid forsøgt at lave et COM object i C#. Jeg har fået kompileret mit DLL og fået en TLB-fil (som jeg ikke helt ved hvad jeg skal bruge til).

Når jeg forsøger at tilføje komponenten i "Component Services" modtager jeg følgende fejl:

"One or more files do not contain  components or type libraries. These files cannot be installed".

Jeg har derfor brug for 2 ting:
1. Et eksempel på hvordan en simpel klasse som understøtter COM og dets interfaces ser ud.
2. Hjælp til at installere DLL'et, så det kan tilgåes fra eks. ASP på et website.

Mvh. Martin
Avatar billede kichian Nybegynder
11. marts 2004 - 14:10 #1
Svarene på dine spørgsmål kan findes her:
http://www.csharphelp.com/archives/archive190.html
Avatar billede roadrunr Nybegynder
11. marts 2004 - 14:15 #2
Ja, nu har jeg så allerede gennemgået den guide du linker til, hvilket er gået fint.
Men så får den den fejlbesked, som jeg har skrevet foroven.
Avatar billede wisen Nybegynder
22. januar 2005 - 13:55 #3
Er du kommet videre ?