Avatar billede biggie Nybegynder
10. marts 2004 - 01:43 Der er 10 kommentarer

Film/DVD søges..

Jeg ved ikke om dette er det rigtige sted at spørge,
men jeg har snart prøvet alle tænkelige steder...

Jeg søger en film fra 1992 der hedder Highway To Hell,
Her er et billede af den: http://images.amazon.com/images/P/6302462142.01.LZZZZZZZ.jpg
Det eneste sted jeg ved at jeg kan købe/bestille den er fra USA,
og det har jeg sgu ikke lyst til at rode mig ud i :o(

Så hvis nogen af jer ved hvor den kan købes, eller der er nogen
som har den liggende på video (evt. optaget fra TV),
så er jeg meget interreseret i at købe den..

Mvh Biggie
Avatar billede martinowitz Nybegynder
10. marts 2004 - 10:04 #1
Hvorfor vil du ikke købe den fra USA ??

/Martin
Avatar billede biggie Nybegynder
10. marts 2004 - 12:52 #2
Ehm.. Dels fordi det sikkert blir dyrt af H til (med forsendelse osv.)
Dels fordi jeg ikke har lyst til at sende penge helt derover,
og jeg så ikke kan være 100% sikker på at de sender filmen (det er vist kun brugt, man kan købe den)
Og dels fordi jeg gerne ville ha' den med undertekster (jeg kan godt forstå engelsk, men alligevel)

Mvh Bigge
Avatar billede martinowitz Nybegynder
10. marts 2004 - 12:59 #3
Hvor har du fundet filmen henne ? Kan du huske et link ?

/Martin
Avatar billede biggie Nybegynder
10. marts 2004 - 13:08 #4
Avatar billede martinowitz Nybegynder
10. marts 2004 - 13:22 #5
Nej hvor var de dyre - det kan jeg godt forstå at du ikke vil købe der.

/Martin
Avatar billede biggie Nybegynder
10. marts 2004 - 13:24 #6
Ca. 240kr for den billigste, plus forsendelse og gebyr osv. (for en brugt film)

Naaah.. det har jeg sgu ikke lyst til at give!
Avatar billede martinowitz Nybegynder
10. marts 2004 - 14:06 #7
Kan ikke hjælpe dig med at skaffe den, har den ikke selv desværre.

/Martin
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
10. marts 2004 - 15:55 #8
de har den her: http://www.blackstar.co.uk/circle/search?words=highway+to+hell&f=all
Bemærk der er 2 stk. med samme titel, men det er sikkert den øverste du vil have ?
Avatar billede biggie Nybegynder
11. marts 2004 - 02:31 #9
Hej Rune..

For det første kan den ikke købes på den side..
For det andet, som jeg har skrevet længere oppe:

"Ehm.. Dels fordi det sikkert blir dyrt af H til (med forsendelse osv.)
Dels fordi jeg ikke har lyst til at sende penge helt derover,
og jeg så ikke kan være 100% sikker på at de sender filmen (det er vist kun brugt, man kan købe den)
Og dels fordi jeg gerne ville ha' den med undertekster (jeg kan godt forstå engelsk, men alligevel)
"

Så det ville nu være rart hvis jeg kunne finde den her i Danmark.. ;o)

Mvh Biggie
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
11. marts 2004 - 07:57 #10
ahaa :-)