Avatar billede bbj2635 Nybegynder
05. marts 2004 - 14:26 Der er 2 kommentarer

cyklisk redundanscheck

ArGh hjælp hjælp ! Jeg har problemer med mit sony dvd-rom ddu1621 s1.5 drev
Jeg bliver ved at få en fejl der hedder cyklisk redundanscheck når jeg skal lave en backup af en dvd film. Men ikke kun det, jeg får fejlmeldinger om fejl i kørslen ( når jeg går på en internetside) og når jeg spiller genstarter pcen engang imellem.

Mit system er:
MS Windows Xp Pro DK m/servicepack1
AMD Athlon(tm)XP2500+
1GB DDR ram (2x512)
sony dvd-rom ddu1621 s1.5 drev
Nec dvd_rw nd-2500a 1.06
2x80Gb seagate Barracuda
1x60Gb Ibm
G-Force 4 ti-4200 (nvidia drivere)

Plz Hjælp mig da jeg er ved at få grå hår i hovedet af det her knald :(
Avatar billede exp Juniormester
05. marts 2004 - 15:07 #1
Kan ikke hjælpe dig med problemet, men kan da anbefale dig at finde en mere sigende kategori, end den der bruges til at melde fejl på eksperten :-)

Luk dette ved at lægge et svar selv, og acceptere dette.

Kig herefter herinde:
http://www.eksperten.dk/spm/Hardware/ om ikke der er en mere sigende kategori :-)
Avatar billede bbj2635 Nybegynder
17. maj 2005 - 12:26 #2
okay