Avatar billede nadine Nybegynder
04. marts 2004 - 16:13 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Lav en simpel flash film

Jeg kan ikke et klap flash selv, men skal bruge en simpel flashfilm.

Det er 3 lag billeder der "kører" fra venstre mod højre i forskudt tempo.

Nogen der kan/vil lave det for de 200 points jeg har sat det til?
Avatar billede miss-g Seniormester
05. marts 2004 - 00:55 #1
Du må jo lægge nogle billeder ud (dem som skal køre forskudt), og fortælle størrelsen, farver osv *S*
Avatar billede nadine Nybegynder
06. marts 2004 - 19:59 #2
Ja det er jeg med på *S*

Men skulle jo lige ha' gang i dialogen først.
Er det noget du har mod på?

Vil gerne have noget i stil med "skyerne" i filmen bag dette link.
Blot større så filmen fylder en hel skærm uden at "hakke i det".

http://ad.ofir.dk/media/1/123/808/skybackred_03_468x60_1_dk.swf?clickTag=http://ad.ofir.dk/eas?camp=808;cu=265;no=1857;ty=ct

Jeg har fundet og billedbehandlet nogle andre skye i Photoshop.
Har ovenikøbet investeret 99 kr. i bogen "Kom hurtigt i gang med Flash".
Men jeg er bange for det ikke bliver hurtigt nok *S*
Avatar billede miss-g Seniormester
12. marts 2004 - 01:29 #3
Så ikke du havde svaret før nu...

Skal jeg bruge nogle billeder du har?

mail@nicolin.dk
Avatar billede doodoo Novice
20. marts 2004 - 14:08 #4
miss-q > er du igang eller er der fri bane endnu?
Avatar billede nadine Nybegynder
21. marts 2004 - 22:06 #5
Der er vist fri bane. Har mailet uden at få svar *S*
Avatar billede nadine Nybegynder
23. marts 2004 - 17:22 #6
Er der virkelig ingen der vil lave den film for 200 points???

Pretty please??
Avatar billede doodoo Novice
23. marts 2004 - 19:05 #7
vil gøre et forsøg i morgen...
Avatar billede nadine Nybegynder
24. marts 2004 - 02:21 #8
doodoo> lækkert...
Kig ind på www.byensbedsteblowjob.com/flash.htm
Dér har jeg lagt billederne der skal bruges ind, samt beskrevet hvad det er jeg går efter.

KH Nadine
Avatar billede doodoo Novice
24. marts 2004 - 09:22 #9
http://doodoo.users.whitehat.dk/exp/glas.swf

Kan den mon bruges ?

Hvis ja, skal du så have swf eller flash filen så du selv kan tilpasse det?
Avatar billede nadine Nybegynder
24. marts 2004 - 14:17 #10
Det begynder at ligne noget.
Dejligt der langt om længe var "bid" *SS*
Men har et par ændringer...

1: Den er lidt "flad" at se på. Har du brugt tre lag? I så tilfælde skal de nok være mere transparente.
2: Det flyder ligesom i forskellige retninger. Det ser underligt ud. Det skal være fra højre mod venstre - i alle lag *S*
3: Synes heller ikke det kører forskudt i højden. Hvis det midterste lag er i midten og de to andre lag er hhv. en halv cm. over og en halv cm. under var det nok bedre.

Faktisk _nøjagtigt_ som de skyer jeg skrev linket på *S*

Vil i øvrigt gerne have både .swf og fla. hvis jeg skal bruge det til noget andet en anden gang, eller ændre i det ved senere lejlighed.
Avatar billede doodoo Novice
24. marts 2004 - 14:38 #11
1: flad ? Jeg har lavet den samme højde som dit billede...

2: Det retter jeg så den ikke gør, men kan dog først blive i morgen tidlig da filen ligger på arbejdet.

3: Den forstod jeg ikke...

... det med de skyer bliver det aldrig helt ligesom, da det er lidt andre billeder og sådan.

Det med fla/swf er iorden...
Avatar billede nadine Nybegynder
24. marts 2004 - 14:46 #12
1: ja "flad" sådan i dybden mener jeg. Der kommer sådan en "3D"-effekt når billederne er transparente fordi det ser ud som om det flyder ligesom bag hinanden. Ligesom skyerne i det flashbanner jeg skriver linket til.

2: Lækkert nok. Har ventet i to uger på at nogen skulle reagere, så jeg venter gerne lidt længere *SS*

3: Klik på linket til banneret med skyerne. Dér kan du tydeligt se at der er tre lag billeder hvor det ene er mørkt, det ene er lyst og det sidste er almindeligt. Det ene billede kører lidt højere oppe end det andet og det tredje kører længere nede. Altså i tre forskellige højder... forskudt i højden. Hvis du maksimerer vinduet hvori du ser flashbanneret kan du helt tydeligt se det med det blotte øje.
Avatar billede nadine Nybegynder
25. marts 2004 - 20:58 #13
doodoo> gav du fortabt? *S*
Avatar billede doodoo Novice
25. marts 2004 - 23:05 #14
nop sender det imorgen hvis jeg kan få en comp.. vi er ved at flytte om nemmerlig
Avatar billede nadine Nybegynder
27. marts 2004 - 23:02 #15
åh... jamen bare jeg ved der sker noget, så venter jeg gerne *S*
Avatar billede miss-g Seniormester
29. marts 2004 - 01:27 #16
Hej igen. Synes ikke jeg modtog nogen mail - men det glæder mig da at andre er i gang *S*
Avatar billede nadine Nybegynder
31. marts 2004 - 21:38 #17
miss-q> Der sker bare ikke rigtigt noget :(
Underligt du ikke har fået mailen. Har ikke modtaget nogen "delivery failure notice".

En måned siden jeg oprettede spørgsmålet...
Der virker som om der bare ikke skal være nogen flashfilm dér *suk*

doodoo> HALLI HALLO? Er du der? Sker der noget, eller skal jeg prøve at finde en anden?
Avatar billede doodoo Novice
31. marts 2004 - 23:21 #18
yes yes...

Har bare været fraværrende fra arbejde (hvor filmen ligger) da jeg er kørt galt..
Avatar billede nadine Nybegynder
05. april 2004 - 04:48 #19
doodoo> Åh nej da!
Håber du kommer dig.

Men mon ikke jeg så skulle finde en anden, så du kan koncentrere dig om dit helbred?

*sender en bunke trylle-tanker*
Avatar billede miss-g Seniormester
16. maj 2004 - 00:50 #20
nadine - tror bare du skal lægge et svar selv, og nuppe pointene *S*

Bare så vi kan få lukket. Du har jo lov til at oprette spørgsmålet igen, hvis det stadig er relevant - så bliver det set....
Avatar billede nadine Nybegynder
14. november 2004 - 19:32 #21
Sorry - jep... har ikke været her en tid *S*