Avatar billede sabian Nybegynder
01. marts 2004 - 17:53 Der er 6 kommentarer

HjæP til en engelsk oversættelse

jeg vil gerne have hjælp til at får oversat denne tekst til engelsk..!

Kaptajnen sagde at den stakkels mand var alvorlig syg, og at det var nødvendigt at få en læge til ham så hurtigt så muligt. Ved at tilkalde kyst vagtnen, over radioen, fik man meget hurtigt en helokopter sendt ud til skibet. Efter at den syge varblevet halet op i maskinen, fløj den til det nærmeste sygehus, hvor han straks blev lagt på operations bordet.

Det var den ene og her er den anden..!!:

Om morgenen skynder folk sig til deres arbejde, og busserne er tit så fulde, at det er umuligt at finde en sideplads;mange må derofor stå op. Nogle af passagererne læser deres avis på vejen, andre snakker; nogle er gnavne og siger ingenting. sent på efter middagen er busserne lige så fulde som om morgenen.

på forhånd tak..:D
Avatar billede sabian Nybegynder
01. marts 2004 - 17:54 #1
The kaptain said, that the man were sick....elleR:;:??
Avatar billede sabian Nybegynder
01. marts 2004 - 17:54 #2
The kaptain said, that the man were sick....elleR:;:??
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. marts 2004 - 18:09 #3
The captain said that the man was seriously ill, and that it was necessary to get a doctor to look at him as quickly as possible. By calling the coastguards over the radio, a helicopter was quickly displaced to the ship. After the casualty had been hoisted up in the machine, it flew to the nearest hospital, where he immediately was placed on the operating table

næste på vej
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. marts 2004 - 18:12 #4
In the morning people hurries to work and the busses are often so crowded that it is impossible to find a sitting place, and therefore many has to stand. Some passengers read their papers on the way, others talks, some are grumpy and say nothing. Late in the afternoon the busses are as crowded as in the morning.
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. marts 2004 - 18:14 #5
The kaptain said, that the man were sick....elleR:;:??>

Was ill fordi manden er ental, were er flertal, og "ill" fordi "sick" betyder "har kvalme og skal kaste op"
Avatar billede sabian Nybegynder
01. marts 2004 - 18:17 #6
takRR,,