Avatar billede tlyngbye Nybegynder
28. februar 2004 - 08:58 Der er 18 kommentarer

Har haft virus, og nu virker mine exe filer ikke mere??

Hej med jer, jeg håber lige der sider en der har styr på sådan noget her...

Jeg har haft en virus, Trojn_(et eller andet), men når jeg nu starter xp op er der ingen af mine exe filer der virker, jeg kan ikke endgang komme ind og lave en systemgendannelse, og selv ikke i fejlsikkeret tilstand virker mine exe filer...??  kan man ikke starte i c-promt og lave en repair?? eller et eller andet????    glæder mig til at høre noget
Avatar billede peet-49 Novice
28. februar 2004 - 09:08 #1
Kør en repair af windows, du skal have windowscdèn i drevet, first boot skal stå til cdrom i bios, så starter du maskinen, du springer første R over under installation, efter at have trykket F8, trykker du på R, så køres der en reperation af windows, du skal have dine koder parat.
Avatar billede tlyngbye Nybegynder
28. februar 2004 - 09:15 #2
prøver
Avatar billede peet-49 Novice
28. februar 2004 - 09:22 #3
Held oh lykke med det.
Avatar billede magictouch Nybegynder
28. februar 2004 - 09:24 #4
Bagefter, hvis det ikke hjalp, så hent et Exe fix på linje 12: http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm
Avatar billede tlyngbye Nybegynder
28. februar 2004 - 09:43 #5
det virkede ikke så godt, nu kan jeg bruge explore..  under repair skrev den en masse filer den ikke kunne finde.. øv ;o( jeg prøver magictouch
Avatar billede tlyngbye Nybegynder
28. februar 2004 - 09:44 #6
damm der er mange  ha ha ha
Avatar billede peet-49 Novice
28. februar 2004 - 09:49 #7
Det kunne tyde på, at din CD eller CDROM ikke er helt i orden.
Avatar billede magictouch Nybegynder
28. februar 2004 - 10:28 #8
Hvad skriver den helt nøjagtigt, det med manglende filer?
Avatar billede peet-49 Novice
28. februar 2004 - 10:50 #9
Har du renset memory for virus også?
Avatar billede peet-49 Novice
28. februar 2004 - 10:51 #10
En ting mere det kan skyldes: ramblokken kan have en defekt.
Avatar billede serverservice Praktikant
28. februar 2004 - 11:31 #11
Avatar billede peet-49 Novice
28. februar 2004 - 14:07 #12
Fandt du ud af noget.
Avatar billede tlyngbye Nybegynder
28. februar 2004 - 14:16 #13
Nej, den er underlig, lige meget hvad jeg trykker på så skriver den: at filen "msn.exe ikke kunne findes"  og jeg kan sidde og kigge på den og trykke som en gal..... men den virus lå også inde i windows mappen, og der blev slettet nogle filer.    FUCK JEG HADER SÅDAN NOGET LORT.

Og jeg tror bestemt ikke det er mine ram.
Avatar billede serverservice Praktikant
28. februar 2004 - 14:30 #14
Husk at slå systemgendannelse fra i system , når du scanner.
her er en god onlinescanner http://housecall.trendmicro.com/
scan også med adaware. http://www.techtv.com/screensavers/print/0,23102,3327636,00.html
Avatar billede peet-49 Novice
28. februar 2004 - 15:55 #15
Er du sikker på din cdrom læser godt nok?
Avatar billede peet49 Nybegynder
21. juli 2005 - 20:34 #16
Er der noget nyt??
Avatar billede serverservice Praktikant
21. juli 2005 - 21:57 #17
ha ha - noget nyt siden sidste år - ja undskyld jeg spør pænt ?
Avatar billede fromsej Praktikant
21. juli 2005 - 21:59 #18
Housecall kan være længe om at scanne.*LOL*