Avatar billede web-pro.dk Nybegynder
14. februar 2004 - 02:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Soundblaster 4.1 Digital

Jeg har et Soundblaster 4.1 digital, som jeg ikke ka få drivers til! Har prøvet updateringen på www.creative.com(www.soundblaster.com) uden held! Den siger enten ikke en skid eller os siger den at softwaren ikke er installeret!

Jeg gir 200 point til den som hurtigst muligt kommer med et link til et sæt drivers som virker!

Og husk at det ikke ska være update men selve softwaren til det :)

mvh
web-pro
Avatar billede terrak Nybegynder
14. februar 2004 - 02:36 #1
.. og du har vel prøvet driveren der står listet neden under opdateringen, med søgekriterierne 'xp, driver og alle sprog'?
Avatar billede web-pro.dk Nybegynder
14. februar 2004 - 02:44 #2
yep :( Når den installeres kommer der en tom boks hvor man ka trykke Ok, og det er så det :(
Avatar billede tofferman Nybegynder
14. februar 2004 - 02:44 #3
Prøv at finde den på www.driverguide.com

Login: driver
passw: all
Avatar billede web-pro.dk Nybegynder
14. februar 2004 - 03:22 #4
Nå! Se nu bare der! Havde downloadet nogle nvidia drivers til mit grafik kort hvor jeg fandt driverne i! :D

Jeg syntes Tofferman ska ha dem eftersom han var den som gav det bedste bud, så tak for den hurtige hjælp!
Avatar billede tofferman Nybegynder
14. februar 2004 - 04:33 #5
200 point er sgu alt for meget for det svar, men tak :-D