Avatar billede henningsen- Nybegynder
13. februar 2004 - 22:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Formatering af xp

Jeg har lige formatret min computer og lagt mit windows XP på igen. Nu vil det have at jeg skal registrere mig, og det kan jeg ikke fordi den siger at min produkt nøgle er i brug. Men jeg har altså købt det
Avatar billede arlet Juniormester
13. februar 2004 - 22:40 #1
Så går du videre i installationen og så kommer der et telefonnummer frem, og der for du en ny key
Avatar billede stig3 Mester
13. februar 2004 - 22:40 #2
Det lyder som om du har fået en kopi, der allerede er brugt. Prøv at ring til Microsofts aktiveringsafdeling på 80701315 og hør dem.
Avatar billede henningsen- Nybegynder
13. februar 2004 - 22:41 #3
jamen jeg har jo lige afinstalleret det
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. februar 2004 - 22:41 #4
Så ringer du til Microsoft og forklarer dem problemet - du vil så få mulighed for at sende den originale cdrom ind til Miscrosoft hvorpå de sender en ny inkl reg-nøgle.
Avatar billede henningsen- Nybegynder
13. februar 2004 - 22:41 #5
kan det være derfor?
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. februar 2004 - 22:42 #6
nej - det er ikke derfor.