Avatar billede varmeskud Praktikant
11. februar 2004 - 13:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hvorfor hakker mit musik?

Hey

Jeg har overført mit musik fra den ene harddisk til den anden harddisk.

Men nu når jeg høre mit musik med winamp3.0 hakker den i mange af sangene. jeg ved det virkede før at jeg overførte fra den ene til den anden. før lå det på c drevet men nu ligger den på en ekstre harddisk jeg har i.

Hvad kan der være galt?

Mvh Kim
Avatar billede varmeskud Praktikant
11. februar 2004 - 13:52 #1
Nu har jeg fundet ud af ALT mit musik hakker i sangene. Det har det ikke gjort for. hvad kan der være galt med det?
Og det er i alle programmer der afspiller musik det hakker i
Avatar billede varmeskud Praktikant
11. februar 2004 - 14:00 #2
jeg har nu prøvet at sende en af musik nr til min far´s computer og der er der ingen fejl i. så fejlen ligger altså på selve min computer at den hakker i musiken hvad gør jeg?
Avatar billede ust Nybegynder
11. februar 2004 - 20:38 #3
Prøv at afspille med fx Real Player eller Windows Media Player og se om de kan. Prøv evt. at afinstallere din WinAmp og installere den forfra...
Avatar billede varmeskud Praktikant
12. februar 2004 - 11:14 #4
den gør det også i media player.

men min harddisk gik ned. så den er hos en fagmand.

jeg ville lukke her igen da computeren er til fagmand
Avatar billede steinholtz Nybegynder
16. februar 2004 - 22:25 #5
Det var nok pga. at den harddisk du overførte dem til kørte PIO mode mens den de lå på først, og virkede på, kørte DMA.