Avatar billede carner Nybegynder
11. februar 2004 - 01:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Nero mediaplayer deaktivere eller slette.

Jeg vil gerne vide hvordan jeg kan deaktivere Nero mediaplayer, eller evt. helt slette den da jeg helst vil bruge Windows mediaplayer. Nero kommer ofte i vejen når jeg vil afspille.
Avatar billede d-u-k Praktikant
11. februar 2004 - 01:18 #1
du går ind i tilføj/fjern programmer og fjerner den der. min lå der inde, og jeg har nero 6..
Avatar billede hcma Novice
11. februar 2004 - 01:40 #2
Jeg kan forstå at Nero har overtaget nogle filtyper. Du behøver ikke at afinstallere Nero Mediaplayer, men du kan da godt gøre det, hvis du ønsker det.
Hvorfor ikke bare ændre på filassociationerne, så Windows Mediaplayer overtager rettighederne til filtyperne igen?
Jeg har uploaded en vejledning her:
http://www.hcma.dk/skift_filassociationer.htm
Vejledningen er et eksempel på hvordan man ændrer *.jpeg fra Photoshop til IrfanView,
men fremgangsmåden er den samme på alle filer.
Avatar billede carner Nybegynder
11. februar 2004 - 04:11 #3
Takker for det hurtige svar, til det første svar så er Nero player ikke i tilføj/fjern programmer hos mig.
Hilsen Carner.
Avatar billede ust Nybegynder
11. februar 2004 - 20:40 #4
Hvis du ind i start - programmer - nero..er der så ikke en der hedder "afinstaller"?
Avatar billede carner Nybegynder
11. februar 2004 - 20:56 #5
Tak for dit indlæg, jeg har løst problemet med catbody´s indlæg
Avatar billede carner Nybegynder
11. februar 2004 - 20:58 #6
Spørgsmålet er hermed løst, point til catbody. hilsen carner.
Avatar billede hcma Novice
11. februar 2004 - 21:09 #7
takker for points - godr det virkede  :o)