Avatar billede xbobby Nybegynder
08. februar 2004 - 12:51 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Gode kurser

Hvor er der nogle gode kurser med ASP.NET på begynder niveau?
Avatar billede arne_v Ekspert
08. februar 2004 - 12:54 #1
snakker vi kurser som du selv skal betale eller som dit firma skal betale ?

Det sidste giver nogen flere muligheder p.g.a. de 3000-4000 per dag sådan
noget koster.
Avatar billede xbobby Nybegynder
08. februar 2004 - 14:50 #2
Vi snakker om kurser som jeg får betalt, men skulle du være faldet over et helt utroligt billigt kursus (e-leaning e.l.), så er jeg til at forhandle med :-)
Avatar billede arne_v Ekspert
08. februar 2004 - 15:13 #3
Har du checket DTI og SuperUsers ?

De udbyder mange kurser af OK kvalitet.
Avatar billede xbobby Nybegynder
08. februar 2004 - 18:02 #4
Hej arne_v
DTI kendte jeg godt men ikke superUsers har du flere forslag i ærmet?
Avatar billede arne_v Ekspert
08. februar 2004 - 18:17 #5
Det er dem jeg kender.
Avatar billede xbobby Nybegynder
08. februar 2004 - 21:06 #6
Okay - smid et svar - tak for hjælpen :-)
Avatar billede arne_v Ekspert
08. februar 2004 - 21:08 #7
ok
Avatar billede arne_v Ekspert
08. februar 2004 - 21:11 #8
Hvis udlandet var en mulighed, så er Learning Tree også en yderst professionel
kursus udbyder. Nærmeste lokation er Stockholm. Og pas på med at give dem din
email adresse - de har en ret agressiv email markedsføring. Men jeg formoder
at ASP.NET for begyndere må kunne findes i DK.
Avatar billede xbobby Nybegynder
09. februar 2004 - 11:04 #9
Er adressen learningtree.com ? - dine point er på vej :-)
Avatar billede arne_v Ekspert
09. februar 2004 - 11:12 #10
http://www.learningtree.com/

og klik på svensk flag. Eller direkte:

http://www.learningtree.se/
Avatar billede xbobby Nybegynder
09. februar 2004 - 17:07 #11
Fino :-)

Lige en detalje - kan man undgå at gi dem sin email - hvis man melder så til et af kurserne? eller er dit budskab at hvis man har en skodmail adresse, så er det den som man giver til dem?
Avatar billede arne_v Ekspert
09. februar 2004 - 17:14 #12
Ved jeg ikke - jeg blev først opmærksom på problem stillingen bagefter.
Avatar billede jettes Nybegynder
11. februar 2004 - 08:18 #13
Kig også lige på http://csc-training.dk