Avatar billede mr_white Nybegynder
05. februar 2004 - 00:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Scanner Server "box" findes det?

Hejsa

Jeg har brugfor at share en hp scanjet 7450c over netvaerk. Og pg.a. stoej og andre gener leder jeg efter en "Scanner server" alla det man kender fra printer verdnen. En simpel box der kan give lan access til scanneren.

Umiddelbart har jeg ikke haft noget held med google. Saa jeg vil hoere om nogen af jer evt. er stoet paa noget i denne stil. Og evt. har erfaringer med dette.

Hygge
Hvid

ps. Det er kun windows klienter der skal tilgaa scanneren (primaert XP) saa det burde goere livet lettere.
Avatar billede popsy Novice
05. februar 2004 - 06:39 #1
Burde man ikke bare kunne bruge en printserver? Eller det har du måske prøvet?
Avatar billede mr_white Nybegynder
27. februar 2004 - 23:50 #2
nope
Avatar billede mr_white Nybegynder
27. februar 2004 - 23:52 #3
...