Avatar billede carmakiller Nybegynder
01. februar 2004 - 18:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

While loop, intet output..

Hej

Hej jeg har den underliggende kode. Problemet er at der ikke kommer noget output ud af koden. Siden er bare blank. Jeg får ingen fejl på siden. Er der nogen der ved hvad fejlen er?

Jeg har tjekket at min connect.php virker, så det er ikke der problemet er.

Kode:
<?php
include ("connect.php");

/*lav SQL søgning*/
$query = "SELECT * FROM guestbook";
$result = mysql_query($query) or die("Query failed : " . mysql_error());

/*Skriv resultatet ud på skærmen*/
while($myrow = mysql_fetch_array($result)) {
printf("Dato: %s<br>\n", $myrow["dato"]);
printf("Navn: %s<br>\n", $myrow["navn"]);
printf("Besked: %s<br>\n", $myrow["tekst"]);
printf("<br>");
}

?>
Avatar billede carmakiller Nybegynder
01. februar 2004 - 18:31 #1
Sorry

Fandt ud af problemet selv. Skulle lige lære at stave rigtigt.. Mine felter i DB'en hed "Dato" og ikke "dato"
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2004 - 21:54 #2
Derfor skulle den da stadig skrive tekst ud på siden, så det er da ikke nok til at give en blank side?