Avatar billede dvnielsen Nybegynder
29. januar 2004 - 18:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Logo til pokerklub

Jeg er gået igang med at lave en pokerklub og mangler et logo. Jeg leder lidt efter et totalt cool logo som kan gå igen på både jetoner, medlemskort, hjemmeside, etc.

Klubben hedder Fish 'n' Chips, men jeg er fuldstændig tom for idéer

Anything would help really.

De venligste hilsner
Daniel Nielsen
Avatar billede wanger.dk Nybegynder
29. januar 2004 - 19:26 #1
hehe lol....ved ikke hvor godt det blev....

http://frip.dk/wanger/fish.jpg
Avatar billede dvnielsen Nybegynder
29. januar 2004 - 19:30 #2
Totalt genialt, men nu var idéen den at i poker verdened er en dårlig spiller en fisk og jetoner hedder jo Chips, så hvis du kan ændre pomfritterne er det fandme coolt :-)

De venligste hilsner
Daniel Nielsen
Avatar billede wanger.dk Nybegynder
29. januar 2004 - 19:33 #3
hehe okay lol...undskyld...jeg tænkte på det der engelske "fish and chips..."
Avatar billede wanger.dk Nybegynder
29. januar 2004 - 19:36 #4
http://frip.dk/wanger/fish.jpg
ved ikke helt....lidt enkelt...men hvad faen
Avatar billede dvnielsen Nybegynder
29. januar 2004 - 19:39 #5
Det er helt oki. Jeg har hvertfald noget at bygge videre på :-)

Det kan være jeg stille spørgsmålet igen senere, men indtil da tusind tak :-)

De venligste hilsner
Daniel Nielsen
Avatar billede wanger.dk Nybegynder
29. januar 2004 - 19:40 #6
okay :D