Avatar billede webhest Nybegynder
26. januar 2004 - 18:42 Der er 20 kommentarer og
2 løsninger

Grafisk windows ?

Hej allesammen!

Kan jeg på en eller anden måde, med et program, gøre mit windows 2000 helt fuldstændig grafisk?
Ikoner, start-menu og alt andet?

Hvilket prog. evt. ?
(Svaret skal IKKE være, windows xp)
Avatar billede anuseren Nybegynder
26. januar 2004 - 18:49 #1
Hvordan du kan gøre det grafisk?

der skal nok uddybes lidt...
Avatar billede nogetfx Nybegynder
26. januar 2004 - 18:50 #2
Avatar billede webhest Nybegynder
26. januar 2004 - 18:54 #3
Nogetfx - Hvordan skal det kunne gør hele mit win grafisk? :S
Avatar billede anuseren Nybegynder
26. januar 2004 - 18:55 #4
ah

så er jeg med

http://www.stardock.com/products/windowblinds/

du vil altså lave om på udseendet på windows... :P
Avatar billede chalde Seniormester
26. januar 2004 - 18:55 #5
Avatar billede chalde Seniormester
26. januar 2004 - 18:55 #6
anuseren -> :-)
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
26. januar 2004 - 18:56 #7
Ja kom med lidt mere info... -  win2000 er f.eks. lige så grafisk som XP :-)
Avatar billede chalde Seniormester
26. januar 2004 - 18:57 #8
Eller hvis du vil ha et 3d desktop: http://www.3dna.net/
Avatar billede webhest Nybegynder
26. januar 2004 - 18:57 #9
Chalde - det ser nice ud...evt. et link til det skin?
Avatar billede anuseren Nybegynder
26. januar 2004 - 18:57 #10
chalde--- de 13 sekunders forskel er lige tiden det tager at skrive linket til din desktop... :o)

btw
Du mangler lidt live info på din desktop... igang med samurize... :o)
Avatar billede chalde Seniormester
26. januar 2004 - 19:00 #11
webhest -> Det hedder osxp ng, kan hentes på www.wincostumize.com toolbaren hedder objectdock, og kan også hentes på www.stardock.com
anuseren -> Gik amok på samurize da det af en eller anden mærkelig grund fjernede alle mine configs efter en opdatering. Kunne dog godt bruge en tvoversigt. Men jeg venter til jeg har fået 512mb ram ekstra. Lige nu æder det hele en god del :-)
Avatar billede webhest Nybegynder
26. januar 2004 - 19:00 #12
Chalde - Er det lavet i Samurize? Kan jeg ikke få dit skin evt. =)
Avatar billede chalde Seniormester
26. januar 2004 - 19:00 #13
Avatar billede chalde Seniormester
26. januar 2004 - 19:01 #14
webhest -> Det er til windowsblinds.
Avatar billede webhest Nybegynder
26. januar 2004 - 19:06 #15
Chalde - Det er vel godt nok til 2000 og ikke til windows xp ik?
Avatar billede chalde Seniormester
26. januar 2004 - 19:06 #16
Hele mit desktop består af:
Objeckt dock
windowsblinds
winbar ( www.winbar.nl )
Og så min egen baggrund :-)

Næste skridt: Samurize (forfra)

Men der findes mange andre der kan bruges til at "skinne" windows.
Du kan finde mere her:
http://www.deviantart.com
http://www.skinbase.org
Avatar billede chalde Seniormester
26. januar 2004 - 19:07 #17
webhest -> Alt det jeg har virker til både xp og 2k.
Avatar billede webhest Nybegynder
26. januar 2004 - 19:54 #18
Det kan godt være et lidt dumt spørgesmål men hvordan flytter jeg min winbar helt ned i bunden af min skærm?
Avatar billede webhest Nybegynder
26. januar 2004 - 20:06 #19
Jeg har fundet ud af det, og i skal have MANGE tak for hjælpen :)
Avatar billede chalde Seniormester
26. januar 2004 - 20:07 #20
Det var så lidt :-)
Avatar billede theseus Nybegynder
30. januar 2004 - 23:03 #21
Vil lige sige at jeg også engang var grafikliderlig..... så fik jeg fadt i hele Stardocks pakken, lavede et sindsygt sejt skin... men hele mit system var bare langsomt derefter...
Husk at kun m$ kan skinne windows, så det ikke tager meget mere systemkraft. Stardocks vil bare ligge overpå den "originale" windows.... så du køre 2 skins samtidig.... det er ikke det værd mester..... Men det er bare min mening
Avatar billede chalde Seniormester
30. januar 2004 - 23:51 #22
theseus -> Kører nu fint her. Æder bare lidt ram. Så hvis man har nok ram, er det intet problem. Ingen performance nedgang hos mig, og jeg kører med 3 stk stardock produkter (havde lige glemt at jeg også bruger iconpackager) samt winbar.