Avatar billede cocolumbo Nybegynder
24. januar 2001 - 16:52 Der er 4 kommentarer

Gemme i Jbuilder 4

Nu har jeg åbnet en .java fil i Jbuilder 4, foretaget de nødvendige rettelser og skal have den gemt igen. Hvordan gør jeg det?

Hvis jeg bare trykker på \"Save Files\" virker det ikke... Ændringerne træder ikke i kraft!
Avatar billede davsclaus Nybegynder
24. januar 2001 - 22:13 #1
> Ændringerne træder ikke i kraft!
Dvs når du så åbner filen igen fra f.eks. en anden editor så er dine ændringer fra JBuilder ikke gemt i filen?

Har du prøvet med save as, også om den ikke gemmer dine ændringer i en ny fil.

Jeg benytter JB4 hver dag på arbejdet og der er ingen problemer med at gemme filer. Filen er vel ikke skrivebeskyttet?

Avatar billede cocolumbo Nybegynder
24. januar 2001 - 22:15 #2
Hvis jeg åbner den i en anden editor er ændringerne der stadigvæk, men hvis jeg kører filen via web sker der intet...

Der er tale om en fil til et spil, hvor jeg skal ændre i teksten
Avatar billede thums Praktikant
28. januar 2001 - 18:22 #3
har du prøvet at rense ud i din Cache??? den kan fint gemme sig der..... en træls lille ting ved nogle browsere at de ikek altid kan finde ud af at udskifte det gamle...
Avatar billede mel2000 Nybegynder
31. juli 2001 - 12:43 #4
Du skal først gemme og derefter recompile