Avatar billede mr-dell Nybegynder
23. januar 2004 - 16:17 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Battlefield problemer

hej eksperten. jeg har lidt problemer med battelfield 1942. når jeg starter spillet op og kommer ind i menuen er der ingen problemer, men når jeg begynder at køre rundt med musen går den pludselig ud på skrivebordet.

jeg har spillet det tidligere idag, og der var der ingen problemer.

har opdateret min grafik driver og jeg køre med usb mus.

nogle der har forslag til hvad problemet kan være??
Avatar billede hollow Nybegynder
23. januar 2004 - 16:29 #1
prøv at rense blæseren på dit grafik kort... eller også er det fordi du skal have flere eller nye RAM... inden du køber nogen så prøv lige og se om du ikke kender en du kan få lov til at låne af...
Avatar billede powerade Nybegynder
23. januar 2004 - 16:32 #2
Det er da ikke et svar hollow? :oS

Har du nogen menu'er på dit skrivebord som er sat til "Always on top"??

Hvilket grafikkort er det og hvilken driver er det du har installeret?
Avatar billede noodrem Nybegynder
23. januar 2004 - 16:42 #3
Hej mr-dell

Problemet skyldes, at din skærm er sat til at køre en højere HZ, end spillets standard som er 60 hz. Problemet kan løses ved at du går ind i din battlefield mappe vælger mods, vælger bf1942 og derefter vælger settings. Åbn så filen 'Videodefault.con' med notesblok, eller wordpad. Inde i den fil skal du erstatte '0' tallet i 'renderer.allowAllRefreshRates 0' med et 1 tal og gemme, ved at lukke vinduet, og sige ja når den beder om at gemme ændringer.
For at få adgang til renderer.allowAllRefreshRates 0 filen, skal du have patch 1,11 eller derover. De nyeste kan hentes fra http://www.eagames.com/official/battlefield/1942/us/gamedemo.jsp?state=010010

Mvh. Mikkel
Avatar billede mr-dell Nybegynder
23. januar 2004 - 17:16 #4
kan bar ikke forstå når jeg har spillet det tidligere idag. jeg har en 1700 centrino og 1024ddr.

det er når jeg køre musen over en knap i menuen den går ud af spillet
Avatar billede mr-dell Nybegynder
23. januar 2004 - 17:17 #5
har den nyeste version af battlefield
Avatar billede mr-dell Nybegynder
23. januar 2004 - 17:23 #6
noodrem--- jeg har lige prøvet og ændre tallet til 1. men det virker ikke
Avatar billede noodrem Nybegynder
23. januar 2004 - 18:02 #7
Har du prøvet at geninstallere spillet?
Avatar billede mr-dell Nybegynder
23. januar 2004 - 18:11 #8
nej. men den mulighed gemmer jeg til en sidste løsning.
Avatar billede mr-dell Nybegynder
23. januar 2004 - 19:59 #9
så har jeg geninstalleret det. og der er stadigt samme problem.
Avatar billede mr-dell Nybegynder
23. januar 2004 - 22:37 #10
jeg fandt selv problemet, og tillader mig selv at tage mine point tilbage. men takker for de bud i kom med i dette spørgsmål.
Avatar billede powerade Nybegynder
23. januar 2004 - 23:13 #11
Hvad var problemet så? Kan du ikke lige poste det her så andre kan få glæde af det.. ;o)